Як мери піклуються про проїзд пільговиків? (ІНФОГРАФІКА)

10 Жовтня 2017, 14:38
45466-1_ru_normal

Аналітики «Слова і Діла» відстежили долю відносно свіжих обіцянок мерів найбільших міст України щодо вартості проїзду пільговиків і з’ясували, що їх мери виконували досить справно.

З початку 2015 року міські голови встигли дати пільговикам не так уже й багато обіцянок щодо вартості проїзду, але виконали їх усі.

Так, у 2016 році міський голова Рівного Володимир Хомко дотримав свого слова зберегти безкоштовний проїзд у комунальному транспорті для пільговиків, незважаючи на відсутність субвенцій із центрального бюджету – в результаті пільговиків перевозили за рахунок коштів місцевого бюджету.

Мер Тернополя Сергій Надал впорався зі своєю обіцянкою безкоштовно перевозити всіх пільговиків у міському електротранспорті в 2015 році, а в Херсоні Володимир Миколаєнко знайшов у міському бюджеті гроші на забезпечення безкоштовного проїзду пенсіонерів, як і говорив на початку 2016 року.

За міським головою Черкас Анатолієм Бондаренком у вересні 2015 року зафіксували обіцянку зробити проїзд у комунальному транспорті наполовину дешевшим для школярів і студентів. До середини квітня 2016 року в міському бюджеті знайшлися гроші й ціна квитків для учнів знизилася на 50%, щоправда, лише в міському електротранспорті.

Зі схожою обіцянкою в листопаді 2015-го виступив міський голова Івано-Франківська, причому Руслан Марцінків розщедрився й запевнив, що школярі їздитимуть безкоштовно, а студенти – за половину вартості квитка. З липня 2016-го безкоштовний проїзд для школярів у міському транспорті втілився в реальність, а до лютого 2017 року вартість проїзду студентів дійсно знизилася наполовину, тому цю свою обіцянку Марцінків виконав.

Автор:
https://www.slovoidilo.ua

КОМЕНТАРІ (0)

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Опитування

Хто з тернопільських політиків є найавторитетнішим?